Routerproblem?

Enkät om routerproblem har nu mailats till alla. Vänligen besvara frågorna snarast. /Styrelsen

NODEN I ÖTTUM

blir strömlös tisdag 10 mars kl 09-14.
Det innebär ingen TV, telefoni och bredband under denna tid.
/Styrelsen

OBS! Ny programvara till router!

Telia har meddelat att en ny programvara till routern har lagts ut. Den nya programvaran kräver en omstart av routern.
Det gör du genom att bryta strömmen till routern under 30 sekunder och sedan ansluta den igen.
Om routern trots detta inte laddar upp den nya programvaran så gör en RESET. Reset gör du genom att trycka med ett vasst föremål (tex ett uträtat gem) i det hål som finns ovanför on/off-knappen på routerns baksida och hålla inne den i ca 5 sekunder. Räkna med att det tar lite tid innan systemet startar upp igen.
Om det fortfarande är problem så kontakta Telia Kundtjänst på tfn 020-202070. OBS nytt nummer. På detta nummer finns tekniskt kunnig personal som kan hjälpa er.
MVH Styrelsen