Angående felaktigt utskick från Telia om Tvillingabonnemang

Ni som hittills inte betalat något för tvillingabonnemang kommer inte att få någon kostnad nu heller. I vårt avtal med Telia (Telia Lagom) ingår tvillingabonnemang. Om ni ändå får en faktura på detta ring då Telias kundtjänst för att få den krediterad. Uppge att det ingår i vårt avtal. Har man däremot köpt tilläggskanaler kostar det enligt Telias prislista. //Styrelsen

OBS! Ny programvara till router!

Telia har meddelat att en ny programvara till routern har lagts ut. Den nya programvaran kräver en omstart av routern.
Det gör du genom att bryta strömmen till routern under 30 sekunder och sedan ansluta den igen.
Om routern trots detta inte laddar upp den nya programvaran så gör en RESET. Reset gör du genom att trycka med ett vasst föremål (tex ett uträtat gem) i det hål som finns ovanför on/off-knappen på routerns baksida och hålla inne den i ca 5 sekunder. Räkna med att det tar lite tid innan systemet startar upp igen.
Om det fortfarande är problem så kontakta Telia Kundtjänst på tfn 020-202070. OBS nytt nummer. På detta nummer finns tekniskt kunnig personal som kan hjälpa er.
MVH Styrelsen